Ja podeu participar al concurs de fotografia per al calendari 2022!
Aquí teniu les bases per a participar al concurs fotogràfic per al calendari 2021 de Vilobí d’Onyar. Teniu fins el proper 28 de noviembre per a presentar les vostres fotografíes! També podeu descarregar les bases aquí.
- TEMÀTICA
El tema serà de caràcter lliure, tot i que s’haurà de poder identificar, visualment, de forma clara, que les fotografies han estat realitzades dins el terme municipal de Vilobí d’Onyar (Vilobí, Salitja i Sant Dalmai).
- PARTICIPACIÓ
El concurs és obert a tothom.
- MODALITAT
Imatge digitalitzada, amb orientació horitzontal, a color o en blanc i negre.
- OBRES
Cada concursant podrà presentar un màxim de 3 obres. Aquestes no poden haver estat premiades i/o estar pendents de veredicte en cap altre concurs.
- PREMI
Un lot de productes locals valorat en 200 euros per al/la guanyador/a del concurs i la publicació de la seva fotografia a la portada del calendari 2021 i com a capçalera d’un dels 12 mesos de l’any. A les persones autores de les 11 següents obres seleccionades se’ls lliurarà un obsequi i es publicaran les fotografies també a l’interior del calendari, cadascuna en un dels mesos de l’any. Cada concursant només podrà rebre un premi.
- TERMINI I PRESENTACIÓ
Les obres es podran presentar fins el diumenge 28 de novembre de 2021. Es poden fer arribar en suport USB o CD a les Oficines Municipals, o enviant un correu electrònic a ajuntament@vilobidonyar.cat amb l’assumpte “Concurs calendari 2022”.
- FORMAT
L’arxiu ha d’estar en format JPEG, JPG, PNG o TIFF amb una resolució, mínima, de 300ppp. La fotografia ha d’estar orientada en horitzontal i la mida de la fotografia ha de ser proporcional a 300 mm per 200 mm.
- IDENTIFICACIÓ
A l’entrega de l’arxiu caldrà indicar, en un full a banda, el títol de la fotografia, el nom de l’autor/a, la seva adreça de correu electrònic, un telèfon de contacte i el lloc i la data en què s’ha fet cada fotografia. No es pot incloure el nom ni cap dada personal que identifiqui, firma o marca d’aigua a l’arxiu de les fotografies.
- JURAT
El jurat estarà format per persones del municipi vinculades a la fotografia, un responsable de l’Ajuntament i el/la guanyador/a de l’edició anterior el/la qual no podrà participar en aquesta edició del concurs. El jurattindrà un caràcter totalment tècnic i actuarà amb total imparcialitat i objectivitat, i estarà sotmès a les causes d’abstenció previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015 d’1 d’octubre del règim jurídic del sector públic. Els/les membres del jurat es posaran d’acord per escollir la fotografia guanyadora i les 11 finalistes. En el cas d’haver escollit dues o tres fotografies del mateix autor/a, el jurat només en tindrà en compte una i seleccionarà una o dues fotografies d’autors/res no seleccionats/des prèviament. La decisió del jurat serà inapel·lable.
- PROPIETAT DE LES OBRES
Les fotografies presentades al concurs passaran a formar part de l’arxiu fotogràfic de l’Ajuntament i podran ser utilitzades per a publicacions promocionals del municipi; mai amb fins lucratius. L’organització es reserva el dret d’editar les obres per a la seva publicació. No es tornaran les fotografies als seus autors, pel que s’aconsella presentar còpies o duplicats.
- REUNIÓ DEL JURAT
El jurat podrà declarar qualsevol premi desert. El vot serà secret. El veredicte es farà públic durant els primers dies de desembre de 2021. La participació comporta la total acceptació d’aquestes bases.