

Benvolgudes famílies,
Des de l’Ajuntament s’informa que, coincidint amb el període de jornada intensiva de l’escola, es posa en marxa el servei de casal de tardes del mes de juny.
Aquest servei d’acollida de tardes està pensat com un espai educatiu, de convivència i lleure, amb l’objectiu de facilitar la conciliació familiar i laboral durant aquest període lectiu especial. El casal oferirà activitats adaptades a les diferents edats, fomentant la participació, el joc, la creativitat i els valors de convivència.
El servei es durà a terme durant les tardes del període de jornada intensiva escolar i estarà coordinat per monitors i monitores especialitzats/des.
Inscripcions a l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar.